marksman
marksman.ro
brain_fingerprint.png

identity

identity

corporate

corporate

conteaza cine esti, dar

imaginea ta

este

asa cum

te vad ceilalti


mks_logo.jpg

Brand-urile nu exista in realitate. Ele exista doar in mintea oamenilor. Acelea, si nu altele, au ajuns sa existe, tocmai pentru ca oamenii care le-au creat au stiut sa identifice elementele care definesc compania si sa le transpuna intr-o imagine puternica.

Elementele de baza care construiesc un Corporate Identity de succes sunt:

Numele. Dupa alegerea numelui, unul dintre cele mai importante  este logo-ul, in jurul caruia practic se construieste tot brandingul.


Logo-ul este un simbol care trebuie sa fie usor de recunoscut si sa aiba o identitate proprie, adaptata la activitatea companiei, in asa fel incat sa reuseasca sa o pozitioneze corect, aparte fata de celelalte.


Slogan-ul. Trebuie ca in putine cuvinte sa exprimi ideea principala.


Apoi, e vorba de conceperea designului ce personalizeaza materialele de marketing care vin in contact cu ceilalti, cum ar fi: cartile de vizita, colile cu antet, mapele de prezentare, plicurile, flyerele, brosurile, cataloagele, dvd-urile, etichetele, ambalajele si multe altele pana la obiectele promotionale sau personalizarea masinilor.


Totul trebuie sa fie integrat intr-un concept unitar, care sa dea personalitate brandului, in conformitate cu specificul companiei. De foarte multe ori, toate acestea sunt cuprinse intr-o carte a brand-ului, in care sunt stabilite regulile pentru utilizarea tuturor elementele componente.

Doar cumuland toti acesti factori, se poate demara constructia unui brand puternic, care sa fie capabil sa scoata in evidenta compania ta fata de celelalte, punand amprenta in mintea consumatorului.

Practic, cu un mesaj clar si coerent castigi credibilitate si incredere, astfel realizandu-se acea legatura emotionala care duce la vanzari.

Aceste lucruri, si inca multe altele, ne preocupa atunci cand elaboram identitatea unei companii.