marksman
marksman.ro

creatie

creatie

publicitara

publicitara

idee.png

inovezi eficient

doar atunci cand

convingi



 

Pentru a crea o sculptura, tot ce ai de facut este sa iei blocul de marmura si sa dai la o parte ceea ce este in plus... Acest lucru, care este simplu doar in aparenta, este valabil si in domeniul creatiei publicitare.


Inseamna ca trebuie sa stii inca de la inceput ce vei da la o parte din multitudinea de elemente pe care le ai la dispozitie, astfel incat la final sa ramana doar esenta. Deci, trebuie sa decizi dinainte care este scopul.


Tinand cont de regula “mai putin inseamna mai mult”, mesajul trebuie creat plecand de la un concept clar conturat, elaborat in concordanta cu produsul, cu publicul tinta si cu toate celelalte elemente de baza.


Trebuie sa stii sa captezi atentia, sa creezi surpriza, sa furnizezi informatia si sa evidentiezi beneficiile.


Undeva, acolo, exista multe idei grozave inca nenascute. Trebuie doar sa "culegi" si sa dezvolti ideea cea mai potrivita cu strategia ta.


Creativitatea in domeniul publicitar este acea dezvoltare a gandirii, a prezentarii si a explicarii motivelor pentru care cel caruia i se adreseaza, clientul, va simti dorinta de a lua decizia de cumparare.



mks_logo.jpg